Äntligen fr......

Ja vad säger man nu då när det börjar närma sig slutet på arbetsveckan.
Jo, ÄNTLIGEN FREDAG (snart)

Det var ju inte längesen vi hade nedräkning till semestern. Och nu när många av oss har haft semester så får vi börja nedräkningen till helgen istället. Jag fattar inte var veckorna tar vägen.

Idag ska jag inte var negativ till mitt jobb i blogginlägget. Alltså så skriver jag inget om det.

Imorgon är det ungdoms SM i friidrott i Karlstad och Kil. Och naturligtvis ska dottern vara med.
Hon är nu på väg upp dit ihop med en tränare och klubbkompisar. Jag hade gärna velat vara med men det blir lite svårt att be om ledigt på jobbet imorgon eftersom det fortfarande är några som har semester.

Men jag kommer hålla mig uppdaterad på mobilen och internet. Imorgon är det 100 m och längdkval. Lördag ev. längdfinal (hoppas). Och på söndag blir det 100 m häck.
Hennes pojkvän som också är med i klubben ska förstårs också tävla. För hans del så har han goda möjligheter till medalj i båda 100 m häck och längd (håller tummarna)

Idag har det varit sommarkänsla igen. Varmt och nu under eftermiddagen och kvällen soligt.

Ha de


Kommentarer
Ingrid

Varmt och fint här med idag. Är glad det är fredag imorgon, är ledig och behöver hämta lite kraft till diverse firningar på lördag; sonen 28 (imorgon) de har 1 årig bröllopsdag den 15:e och vi 30 årig den 16:e och detta ska vi få till på lördag!

Skrivet 2010-08-12 kl. 21:33:39
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Susanne P

Oj, redan fredag i morgon?!

Som sagt, jag har semester fortfarande och vet knappt vad det är för dag....

Lycka till till dottern och hennes vän!

Kram

Skrivet 2010-08-12 kl. 22:34:25
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Malin

Äsch vad synd att du inte kunde vara m o heja på dottern live, men det är tur att vi har all teknik så du kan hålla dig uppdaterad eftersom.



Säger som dig, äntligen fredag :)

Kram

Skrivet 2010-08-13 kl. 15:50:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0