Tisdag..

Veckan har börjat väldigt intensivt och jag är helt slut.

Det har uppstått lite känsliga saker i sonens skola som vi nu försöker komma till rätta med.
Det är bla rektor och kurator som är inkopplad.
Jag vet inte riktigt hur jag känner just nu men det är mycket tankar som snurrar.
Och just nu vill jag väl inte nämna exakt vad som hänt pga de som är inblandade.
Men jag känner ändå att jag har gjort rätt. Man måste reagera som vuxen.

Imorgon kommer anticimex hit för att lägga ut något till råttan. Vi vet inte riktigt vad de ska göra men de ringer till oss på jobbet när de varit här och lagt ut något. Jag förmodar att det blir råttgift.

Och jag skulle gärna vilja se råttan död så man kan koppla av och slippa tänka på rackarn.
Man får ju hoppas att det bara är en.

Ha de


Kommentarer
Malin

Ja ibland måste man ta itu med saker som är lite jobbiga o känsliga, men ju förr desto bättre. Sen går det mest att lösa bara vilja finns hos alla inblandade.

Lycka till m råttjakten!



Kram

Skrivet 2010-08-24 kl. 20:39:08
URL: http://malkins.blogg.se/
Ingrid ♥

Hoppas det löser sig i skolan.

Hoppas att den dumma råttan försvinner förgott.

Kram Ingrid

Skrivet 2010-08-24 kl. 22:16:36
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Susanne P

Så tråkigt med skolan..hoppas att det löser sig. Ibland måste man ta tag i jobbiga saker om man känner att något är fel.

Kram

Skrivet 2010-08-24 kl. 22:53:18
URL: http://www.susannep.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0