Bara -1 grader

Igår blev ingen bloggning pga OS. Man vill gärna titta på när svenskarna kör.
Och visst gav dom oss underhållning i längdstafetten. Det var skönt att de fick guldet.

Idag har vi haft bara -1 grad och då har inte solen varit framme. Så nu tror jag att vinter börjar avta och att vi snart kan känna lite värme från solen. Jippi!

Jag tror nog att Valerina Forte hjälper mig att sova lite bättre om nätterna. Visst, jag vaknar till några gånger men jag känner mig ändå mer avlappnad och somnar om fortare.

Och situationen på jobbet blir inte bättre. Den ända skillnaden är att vi inte har jobbat över lika mycket.
Tyvärr har allt det roliga vi haft försvunnit. Det finns ingen gläjde alls längre. Och det känns som alla kört ner huvudet i sanden. Istället för att hålla ihop så glider vi ifrån varandra.

Imorgon får vi njuta av att fredagen är här igen. SKÖNT!!

Ha de

Kommentarer
Susanne P

Har du svårt för att sova? Det måste vara jobbigt och stressande. Jag kan tala om att det har inte jag! Tvärtom, jag kan sova var, när och hur somhelst.

SV: nej, jag jobbar inte helger men jag jobbar mellan 06.30-17.00 mån, tis, onsd & fred. Utan lunch eller rast...

Kram och hoppas att su får sova gott inatt!

Skrivet 2010-02-25 kl. 21:12:13
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Christina

Vet du jag tyckte de var vårväder här och då var det bara -9 skrattar...

Det låter inte som någon rolig situation på jobbet hoppas att det blir bättre.



Önskar dig en bra fredag, kram

Skrivet 2010-02-25 kl. 22:44:58
URL: http://mammastina.blogg.se/
Camilla

-6 grader här.

Ja..det tar sig.

Men dom har hotat med mer snö :(

Tråkigt att ni inte har kvar det roliga och att inte glädjen på jobbet finns kvar.

Det är ju så viktigt.

Hoppas att din dag blir bra!

Kram på dig!

Skrivet 2010-02-26 kl. 08:24:09
URL: http://cammo69.blogspot.com
Ingrid

Fredag och illförkyld, men är ju ledig så får ta det lite lugnt.. så lugnt det går med födelsedagsfest ikväll hmm. Måste dessutom ge mig ut på glashala vägen (regnar idag...) för att handla vad jag nu ska bjuda på. Snön formligen rasar från taken trodde minst det åskade innan.

Skrivet 2010-02-26 kl. 10:12:53
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Thalina

Idag är det värmegrader och snön har tinat från min balkong.Inte roligt med dålig stämning på jobbet.Men önskar dig en fin helg. Kram Thalina

Skrivet 2010-02-26 kl. 15:14:38
URL: http://thalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0