Snöar igen....

Efter en helg i en inomhusarena och ungdoms SM så blev även jag ganska trött även om jag inte gjorde några idrottsprestationer. Men pulsen den ökar när dottern står i startblocken. Tyvärr så räckte det inte så långt på SM. Hon sprang semifinal på 60m men mer blev det inte.  Och kulan räckte inte till finalomgången men det visste hon redan innan att det inte skulle räcka.

Tänk jag som trodde att snön nu äntligen skulle försvinna. Men det började snöa igen på eftermiddagen och så fryser det på. Det kan bli riktigt halt på vägarna i natt och imorgon bitti.

Imorgon blir det långdag på jobbet. Det kommer två containrar igen med pärmar. Det kan bli så att vi jobbar till nio imorgon kväll och ännu senare om de inte kommer i tid. Den här gången känns det som att det inte är så välplanerat. Men, men vi får se hur det går. Det kanske bara är jag som är så negativt till allt just nu.

Jag tror nog inte att jag orka sätta på någon data imorgon när jag kommer. Så det blir en dag till att hoppa över.

Ha de bra där ute


Kommentarer
Ingrid

Kan vara nog så pulshöjande vara suporter!! Mina aktiviter växlar mellan TV, datorn och Mp3´n...

Skrivet 2010-03-01 kl. 19:48:40
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Camilla

Åååå,vilken tur du har som har en sådan gubbe.

Ibland är det bra att han "lägger sig i" men ibland skulle det vara skönt att han är tyst ;)

Men du...du måste ju i alla fall kolla om du vann på min tävling i morgon.

Men jag förstår att du kommer att vara trött.

Vilket arbetspass.

Ha det bra och kram på dig!

Skrivet 2010-03-01 kl. 20:09:43
URL: http://cammo69.blogspot.com
Susanne P

Det är nog så jobbigt att stå på sidan om...

Men ta det lugnt och vila så du kommer igen!

Kram

Skrivet 2010-03-01 kl. 20:37:29
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
soffie

blä för mer snö,men här har solen tittat fram idag å så underbart allt blir då,

kram

Skrivet 2010-03-02 kl. 21:03:41
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0