Vårtecken...

Äntligen hittade jag lite vårtecken i trädgården.



Men för säkerhets skull så köpte jag lite påskliljor till hemmet.




Idag har man gått och småstädat lite. Häromdagen så lyste nämligen solen in och avslöjade lite om min städning.
På eftermiddagen blev det våfflor. Mina föräldrar var här och fick ta del av den frasiga eftermiddags fikan.
Så just nu känns det som kvällsmaten blir inställd. Sonen som brukar äta dåligt fick i sig tre våfflor. Själv ville jag inte räkna hur många jag stoppade i mig. Livet vore så tråkigt om man inte fick vara lite onyttig ibland.

Nu har man två fyradagars veckor framför sig. Den första känns lite extra bra eftersom vår lagerchef är ledig.
Då kan vi kanske vara oss själva igen och få vara som vi egentligen vill vara och brukade vara förr.

Ni har väl inte glömt att ställa om era klockor... :)

Ha de

Kommentarer
Camilla

Än har jag inte sett några vårtecken.

Jag får väl göra som du...köpa påskliljor ;)

Ha det bra och kram på dig!

Skrivet 2010-03-28 kl. 20:28:33
URL: http://cammo69.blogspot.com
Malin

Utomhus är det väldigt ont om vårtecken här uppe i norr. Men snö har vi gott om..



Skönt att du har två bra veckor att se fram emot på jobbet.



Kram

Skrivet 2010-03-28 kl. 22:03:13
URL: http://malkins.blogg.se/
marie

Härligt med vårtecken!!!!!

Kram

Skrivet 2010-03-29 kl. 13:29:10
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0