Söndag....

En småruggig höstdag.

Morgonen började med att sonen (8 år) överaskade oss med att göra frukost.
Han styrde och ställde i köket och man blev lite full i skratt  när man hörde honom.
Men man fick allt ligga i sängen och låtsas att man sov så han kunde komma upp och väcka oss och tala om att frukosten var serverad.

Sen lyckades jag få med sonen, sambon och min far på en skogpromenad eller rättare sagt tipspromenad.
Promenaden blir lite roligare när det finns frågor och bingo.
Efter det bar det iväg på en fika hos mina föräldrar.

Resten av dagen uppstod några "måsten" typ matlagning och städning.

Dottern skulle egentligen vara på väg till Stockholm nu. Men hon hade väldigt ont i magen förrut så jag vill inte skicka tillbaka henne förrän jag ser att allt är OK. Men det verkar ha lugnat ner sig nu.

Nu är det snart en ny vecka och man känner sig laddad....eller...

Ha de

Kommentarer
soffie

å va goo han är som gör frukost åt er,hoppas dottern inte blir sjuk så hon kan åka till plugget igen,

ha en goo ny vecka,

Skrivet 2010-09-26 kl. 21:30:46
URL: http://soffie69.blogg.se/
Camilla

Vad gulligt av honom att fixa frukost åt er.

(Var han ute efter pengar,eller ;) )

Klart att jag är laddad för en ny vecka.

Jag börjar veckan med att vara ledig och slutar med att vara lång ledig (fredag,lördag,söndag)

Ha det bäst!

Kram!

Skrivet 2010-09-27 kl. 08:46:17
URL: http://cammo69.blogspot.com
soffie

kramen till dej

Skrivet 2010-09-27 kl. 21:48:25
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0