Fredag...

Idag har jag bäddat in tomtarna och lagt ner dom i kartonger. Det är ganska skönt att få bort dom och få vardagen på plats igen. Men granen och stjärnorna  får nog hänga kvar ett tag till.
Jag bävar för att plocka bort granen och alla dessa barr.

Plusgrader har vi haft här idag och det är otroligt vad snön sjunker undan fort. Men det finns mycket kvar.
Vi passade på att tvätta bilen nu när det var mildare ute. Den var så skitig att det var svårt att se vilken bilmodell det var.

Jag passade även på att klippa mig idag på en drop-in tid. Och under helgen blir det nog lite färg i håret.
Jag brukar färga det själv det blir ju bra mycket billigare och resultatet brukar bli bra med.

Brukar ni färga håret själva eller gör ni det hos frissan??

Fortsatt trevlig helg

Kommentarer
Malin

På söndag åker granen o tomtarna bäddas ned. Men stjärnorna o ljusstakarna får vara med till nästa helg.



Jag färgar mig hos frissan trots att det är svindyrt. Det blir inte av att göra det själv och jag brukar säga att det är nästan den enda lyx jag unnar mig själv.



Ett tips om en fototidning som finns ute nu, Fotoguiden, rätt dyr den med men det finns mycket instruktioner o tips i detta nr.



Kram



Skrivet 2011-01-07 kl. 22:20:56
URL: http://malkins.blogg.se/
sweetmama

Jag färgar själv. Behöver göra det lite då och då för glans och få bort de grå.



Här har det också töat idag men jag kan inte påstå att snötäcket minskat för det.

Skrivet 2011-01-07 kl. 22:22:04
URL: http://sweetmama.blogg.se/
soffie

va härligt att va nyfrissad.

jag gör alltid slingor och det gör jag hos min frissa :)Hon har gjort det på mej i jättemånga år och det är så skönt att bara sitta å slappna av då hon fixar håret,

jag var med till frissan igår,

kram

Skrivet 2011-01-08 kl. 10:22:48
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0