Lite bloggpaus....

Hallå där igen!

Det blev visst en liten bloggpaus. Inget jag planerade med det har blivit en hel del tid i soffan för att följa handbolls VM.

Arbetsdagarna rullar på och helgen rullar lite extra fort.
I helgen var jag i Örebro med dottern som skulle tävla. Jag tror inte hon var så nöjd med sin femte plats på 60m och en fjärde plats på kulan. Men med sin fot som gör ont och sin begränsning till träning så tycker jag att det var bra.

Under många år har hon haft besvär med en fot som gör ont. Innan jul så gjorde hon sin andra skelett röntgen på foten. Och det fanns förstårs inga konstigheter, skönt men man undrar var smärtan kommer ifrån.
Läkaren hade en förklaring att det kan vara så att mjukdelarna i foten kan besvära  under den tiden man växer och att det försvinner ett tag efter att man har slutat att växa. Sara är inte nöjd med det svaret hon vill göra en magnetröntgen. Och det håller jag väl med om. Men det är inte så lätt att få.
Hon går nu på rehab och får där övningar som förhoppningsvis ska göra att det blir bättre.

I mitt förra inlägg skrev jag om min arbetsplats och den otrygghet som finns.
Nej, vi har inga värdeskåp.
Vi hänger våra ytterkläder och väskor på en krok på lagret. Det finns även inga separata toaletter för tjejer och killar utan vi använder samma. Och det är vi själva som ska städa där. Det finns ingen städpersonal på hela företaget. Och då kan ni ju tänka er hur det kan se ut på toaletten där ingen vill städa.
Jag går på toaletten endast en gång per dag där. Resten får man göra hemma.

Ha de

Kommentarer
soffie

va duktig hon är dottern som kom på de platserna,hoppas nu att de övnigarna hjälper så hon blir bra i foten

kram

Skrivet 2011-01-19 kl. 20:52:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Malin

Företaget du jobbar på verkar inte värna om sin personal..tråkigt tycker jag.



Hoppas att dottern får ordning på sin onda fot. Jag vet hur besvärande det är m krånglande fötter.



Kram

Skrivet 2011-01-19 kl. 20:54:36
URL: http://malkins.blogg.se/
Camilla

Vi städar också själv men vi har ett städschema så vi tar toaletten en gång i veckan.

Det fungerar!

Hoppas att dottern snart blir bättre i foten.

Kram på dig!

Skrivet 2011-01-20 kl. 09:15:52
URL: http://cammo69.blogspot.com
Susanne P

Hoppas att dottern snart blir bra i foten!

Ha nu en härlig fredag!

Kram

Skrivet 2011-01-20 kl. 23:11:23
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Ingrid

Finns en del problem medans de fortfarande växer, här hade dottern knäproblem i ett par år medans hon spelade fotboll aktivt.

Skrivet 2011-01-21 kl. 19:28:29
URL: http://farmoringrids.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0