Jobb, jobb, jobb

Trött, trött, trött och jobb, jobb, jobb.
Det är precis så det är just nu.
Självklart är det positivt att man har jobb och vi har mycket att göra. Men ibland kan det bli för mycket och då blir det lite tungt.

Egentligen är jag ledig måndagar men pga. mycket att göra och sjukskrivningar så har jag jobbat måndagar.

Fast jag har något att se fram mot. Den årliga SPA- weekend med tjejgänget. I år bär det iväg mot Motala och Himmelsby Gårdshotell. Vi åker om en månad och jag bara längtar dit.

Imorgon kommer Sara hem. Kul att få träffa henne igen.
Men jag misstänker att hon åker till pojkvännen. Sånt får man acceptera. Huvudsaken är att jag hinner se att hon mår bra.

Ha de

Kommentarer
Anonym

Ja man får verkligen vara glad för att man har jobb men det blir väldigt mycket känner jag med,,hoppas det lugnar ner sig för dej snart,vad är det du jobbar med"?(har glömt det) Vad mysigt att få hem henne ,hon hinner nog med dej en stund iallafall😄

Skrivet 2014-09-17 kl. 23:31:37
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0