Kräftor och paj

 
Igår hade vi en liten träff med grannarna och käkade lite.
Som ni ser  så blev det kräftor och västerbottenpaj.
Skönt att slippa tänka på vem som ska vara nykter och köra hem.
Sambon blev lite onykter efter några öl och en del jägermaister. Tur att han orkade gå 10 meter hem.
 
Idag blev det en liten höstpromenad i skogen där det arrangeras tipspromenad. Skönt med lite frisk luft dagen efter. Och så hoppade jag på min motionscykel och trampade 1,8 mil. Svettigt värre.
Inte undra på att min mage kurrar nu och vill ha lite käk. Och vilken tur att det finns lite paj kvar.
 
Ha de
 

Kommentarer
Bosse Lidén

Jag hade valt pajen. Mums! Det har sina fördelar att välja motionscykeln också. Tänkte på det där med långt eller nära hem. ;) Söndagskram

Skrivet 2014-09-21 kl. 18:30:50
URL: http://bosseliden.wordpress.com
soffie

mums med västerbottenostpaj ,det åt jag igår men kräftor är inget jag gillar:

Skrivet 2014-09-21 kl. 20:34:52
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0