Tjingeling....

Tjingeling ........
 
Det är väl ingen idé att lova att jag ska börja blogga igen. För det gick så där sist.
Nästan ett helt år har gått sen sista inlägget. 
Och tänk om jag skulle skriva om vad man gjort och vad som hänt  under tiden, då skulle det bli en liten bok.
 
Kortfattat....
jag är kvar på min arbetsplats
jag bor kvar på samma adress
jag lever ihop med samma karl (gubbe)
jag har fortfarande ont i höften fast mycket bättre
jag har inte fotat speciellt mycket
jag har inte bloggat
men jag har spelat CANDY CRUSH
 
vi kanske hörs
 
 

Kommentarer
Malin

haha kan känna likadant :)

Förstår inte att de ska vara så svårt att få till inlägg nuförtiden.

Det låter iaf som att du kunde haft det sämre ;-)

Kram

Skrivet 2015-09-18 kl. 10:42:42
URL: http://malkins.blogg.se
Bosse Lidén

Blogga som är så kul. :) Undra när du lägger in nästa. Ha en bra fortsättning på hösten. Kram Bosse

Skrivet 2015-10-23 kl. 18:00:21
URL: http://bosseliden.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0