Operationen klar....

Nu är det avklarat...gu så skönt!!
Jag som var orolig och nervös inför operationen av åderbråck. Jag kände mig ovanligt lugn när jag väl satt där och väntade på min tur. Det som jag tyckte var jobbigast var nog att vakna efter nakosen och försöka piggna till. Men efter två koppar te, två smörgåsar och ett glas saft så började jag så smått piggna till.
 
Det gick ju snabbt och snart var man ju hemma igen.
KL. 7.30 skulle jag var där men fick vänta till kl.9.30 innan narkosläkaren hämtade mig och började förbereda.
Operationen tog väl ca 45 minuter. Och strax efter kl. 13 så var jag på väg hem.
 
Väl hemma så var jag mest trött och törstig precis som man kan känna efter en fest. Så det blev soffläge med högt benläge resten av dagen. Men givetvis var jag uppe och rörde på mig , så att det inte blir några proppar i benet.
 
Idag känns det Ok och jag var ut på en liten promenad i regnet.
 
Ha en skön hösthelg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0