Matlagning...

Oj, vad dagarna har gått fort den här veckan.
Den här veckan har jag faktiskt inte haft någon lust att sitta vid datorn. Det har blivit slapparkvällar i soffan med lite tända ljus och TV dosan. Så nu ligger jag efter i bloggläsningen.

Just nu har jag en timme ledigt innan det är dags att göra kvällsmat. Jag har hunnit med lite städning här hemma efter jobbet så nu behöver man inte göra det under helgen.

Idag börjar sonen i Friidrott. Det är sambon som fick stressa hem och följa med honom. Eftersom inte min sambo kan (elller vill) göra mat så får jag alltid göra det. Och om jag skulle har följt med och sen gjort maten så hade det inte blivit någon kvällsmat tidigast halv åtta.
Tänk om han kunde plocka fram viljan med matlagningen. Det skulle underlätta så mycket för mig.

Vem gör maten hos er???
Jag hoppas det finns karlar där ute som kan göra mat. För det saknar jag (nu fick du höra det igen, Uffe)

                                 

Ha de

Kommentarer
Becka

Finns ju inte mycket annat än vila tyvärr.. När jag äntligen kommit igång ordentligt med träningen nu. F'a på ren svenska jag blir så trött på det. Men bättre att jag vilar innan det blir lika jäkligt som förra gången. Korta Promenader och cykling får det bli ett tag framöver...

Skrivet 2010-11-11 kl. 18:04:39
URL: http://smopare.blogg.se/
soffie

hos mej är det alltid jag som fixar maten men ibland på helgerna är vi bjudna hem till mina föräldrar så himla gott å mysigt,va skoj med friidrott för han.

kram

Skrivet 2010-11-11 kl. 22:01:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
sweetmama

Ligger också efter med att läsa bloggar.



Här hemma turas vi om med matlagningen men oftast blir det jag.

Skrivet 2010-11-12 kl. 15:28:35
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Camilla

Den som är hemma först lagar maten hos oss.

Gubben jibbar skift så han är ofta hemma först.

Japp så bra har jag det :)

Kram på dig!

Skrivet 2010-11-13 kl. 09:32:27
URL: http://cammo69.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0