SPA weekend

Vilken härlig och rolig SPA helg det har varit?
Jag trodde väl att man skulle vara pigg och fräsch när man kom hem. Men jag är så trött och seg så att jag skulle behöva vara ledig imorgon för att vila upp mig.

I fredags var vi 10 tjejer som åkte iväg till Skogshöjds spa i Södertälje. Hotellet och spa låg i samma byggnad så man kunde gå omkring i morgonrock mellan rummen och spa avdelningen.
Alla hade en behandling på lördagen och en på söndagen. Och vi badade och bubblade många timmar under helgen. Något jag speciellt fastande för var ångbastun. Jag tyckte den var skönare en den vanliga bastun.

Maten var underbar, bara i lördags blev det som förrätt, röding med någon kall röra till (kom inte ihåg riktigt vad det var). Varmrätten var hjortytterfilé med råraka och svamp och grönsaker. Till efterätt, brylépudding med blåbär i och en kula med blåbärsglass.

Förrutom mat och spa så hade vi många härliga skratt tillsammans. Jag ser redan fram emot nästa SPA weekend som blir om ett år. Och då väljer vi ett annat SPA. Inte för att det här var dåligt på något sätt men vi vill åka till olika ställen.




Ha de

Kommentarer
Susanne P

Men det lät ju som en alldelens underbar helg!

Sen att du är lite slut just nu...det kan det vara värt.

Ha nu en bra start veckan.

Kram

Skrivet 2010-10-31 kl. 20:22:43
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Malin

Vilken härligt helg du haft :)



Förstår att du kan känna dig lite fysiskt trött efter behandlingar, bad o bastu o socialt umgänge, men det ger säkert dig en energikick och inspiration oxå.



Kram

Skrivet 2010-10-31 kl. 21:17:07
URL: http://malkins.blogg.se/
Camilla

Å.så underbart du verkar ha haft det!

Jag hänger gärna med nästa år ;)

Ha det bäst!

Kram!

Skrivet 2010-11-01 kl. 07:56:28
URL: http://cammo69.blogspot.com
soffie

men åååå vilken ljuvlig helg du haft,härligt nu har du laddat ett tag för mörkret:)

Skrivet 2010-11-01 kl. 20:27:58
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0