Snuvade på våren

Jag tror vi blev snuvade på våren. När sommardäcken åkte på så kom snön. Inte mycket snö men den finns där och temeraturen är runt nollan. Så det känns lägligt för en "inget göra dag". Det lät väl ganska bra.
Men jag ska bara........................

Just nu går jag omkring här hemma med en fleecehalsduk, inte för att jag fryser men jag har ont i nacken och då känns det skönt med värme. Jag vaknade häromdagen med öm nacke så man har väl liggat knasigt på kudden.

Imorgon hoppas jag på något bättre väder för vi har planerat att åka till mina föräldras land. Där finns det nu nyfödda lamm och de som fortfarande väntar på att få se dagens ljus. Jag laddar kameran för imorgon.

Ha en skön helg på er!!!


Kommentarer
Malin

Åhh fota lamm vad skoj!!



Jag har städat mest hela dagen... Trist men nu är det gjort.

Skrivet 2012-03-31 kl. 21:21:40
URL: http://malkins.blogg.se/
soffie

bläför mer snö:( här blev det bara kallt men vi slapp snön!kram

Skrivet 2012-03-31 kl. 23:50:01
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0