Mycket motion i veckan

Veckan som varit har jag rört på mig ordentligt.
 
Tisdag - innebandy
Onsdag - badminton
Torsdag - löpning
 
Jag unnade mig en smarrig pizza igår kväll och ett glas vin. Lite för mätt och trött blev jag sen när jag slog mig ner i soffan för att se fotbollsmatchen.
Synd att Sverige inte kunde få göra ett mål på bortaplan. Tyvärr tror jag nog att det är Portugal som får biljetten till Brasilien. Men allt kan hända och en match till ska spelas.
 
Inget planerat den här helgen så vi tar den som den kommer.
 
Ha de

Kommentarer
Soffie

Perfekt med lite gott efter en bra träningsvecka...kramen

Skrivet 2013-11-16 kl. 22:20:27
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0