Dålig lukt...

Sverige-Ryssland VM kval i fotboll ikväll. Är det något ni gärna inte vill missa??
 
Själv är jag väl inte den som följer allt i fotbolls världen. Men jag ser gärna när Sverige spelar om det nu inte är för sena matcher.
Det pratas väldigt mycket fotboll bland killarna (gubbarna) på jobbet så man behöver inte leta efter de senaste uppdateringarna.
 
Idag efter min träning tog jag mig lite tid för en stund i bastun. Det är så skönt och man känner sig så ren och fräsch efteråt. Men jisses vilken stank det var i dag i duschutrymmet. Jag började kolla runt omkring om det inte var så att det fanns något som låg där som såg ut typ som det man kan trampa i när man är ute och går.
 
Jag stod ensam i duschen när det kom in en dam. Undrar om hon kände samma lukt. Och tänk om hon trodde det var mig det luktade om. Eller hon kanske tänkte som mig: Tänk om hon tror att det är mig det luktar om.
 
 
 
Ha de
 

Kommentarer
Bosse Lidén

Jag som var en fotbollsidiot en gång i tiden hoppade gårdagens match. Är det månne gubbsjuka jag drabbats av? Det var så mycket att göra så jag ville avrunda dagen på ett lugnare sätt.
Just det du upplevde i bastun är något som jag tror alla känner igen sig. Precis som när man går in på en offentlig toalett för att göra det lilla och det doftar så hemskt att jag håller andan hela tiden och nästan svimmar av syrebrist. När jag då öppnar dörren och det står en välklädd person skäms jag och tänker som du. Helgkram Bosse

Skrivet 2014-10-10 kl. 10:11:56
URL: http://bosseliden.wordpress.com
Soffie

Gud vad hemskt det är om man kommer in nån stans å det luktar å man är själv därinne sen kommer det en till å jisses va tror de då?
Ha en mysig helh

Skrivet 2014-10-11 kl. 21:28:14
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0