SPA weekend

Vilken mys pys helg jag har haft med goa vänner.
Äntligen har vi varit på SPA på Himmelsby gårdshotell i Mantorp.
Ett familjärt litet SPA som de håller på att bygga ut.
 
 
 God mat, fiskpedikyr, detox, ansiktsbehandling, massage, bubbelpool och bastu.
Lite lagom med alkohol och en massa skratt. Så inte ska jag klaga på denna helg.
Nu får man vänta ett år till. Kanske vi väljer Himmelsby igen. Vi är lite nyfikna på utbyggnaden som vi tror kommer bli jättebra.
 
 
Fiskpedikyren var som att sätta ner fötterna i kolsyrat vatten. Och efter en timme så var fötterna mjuka och lena.
Detox är en slags utrensning av slaggprodukter i kroppen. Det finns olika metoder för det bl. a. genom fotbad som vi satt i. Jag är väl lite tveksam till det om det verkligen fungerar. Vad jag vet finns det inget dokumenterat bevis att det fungerar men det finns de som påstår att de känner sig bättre i leder.
 
Nu är det snart dags för sjukgymnasten.
Ha de
 

Kommentarer
Bosse Lidén

Någon gång ska vi komma iväg på SPA. Det verkar så mysigt. Däremot tror jag inte det där fiskarna är bra för diabetiker har jag läst. Kram Bosse

Skrivet 2014-10-21 kl. 17:50:01
URL: http://bosseliden.wordpress.com
Bosse Lidén

God Jul. Hoppas att allt är bra med dig och att du bara är bloggtrött. Kram Bosse

Skrivet 2014-12-24 kl. 11:40:24
URL: http://bosseliden.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0