Redan irriterad....

Ser ni att det har hänt något med min blogg. Det står "bloggissoder" med svarta bokstäver i min header.
Jag råkade vara lite klåfingrig och så blev det bara så. Ha, ha nu måste jag be dottern om lite hjälp så att jag inte förstör ännu mera.

Nu har jag arbetat i två dagar efter semestern och allt är som vanligt.  Dvs käppar i hjulet när man ska arbeta.
Jättetråkigt att man redan nu är irriterad och slutkörd.

Det var nämligen så att två truckar på jobbet var trasiga innan semestern. Och när man kommer tillbaka så har företaget inte ringt efter truckservice, utan truckarna står still på samma ställe som de stod innan semestern.
Och för mig innebar det att jag fick plocka ordrar utan truck (och för de andra också). Allt blir mycket tyngre och varje order ta givetvis längre tid att plocka.

Ändå har vi tjatat både innan och under och nu efter semestern att de måste ringa och se till att någon kommer att lagar dom. Så nu när ordrarna börjar rulla in så har vi redan hamnat i en jobbig situation där vi ligger efter.

Och imorgon tänker jag inte ta en ända pallorder. Det är bättre att kunden får ringa och klaga på att de inte får sina grejer för då brukar det bli fart på dom.

Annars är allt som vanlig nu när det är vardag igen :(

Ha de

Kommentarer
soffie

hoppas dottern fixar det ,å va trist

att det redan känns så på jobbet,

hoppas det löser sig kram

Skrivet 2010-08-10 kl. 21:08:50
URL: http://soffie69.blogg.se/
Malin

Men fasen så trist..att redan efter två dagar känna sig less o uppgiven.



Slit inte ut dig, det har du inget för.



Kram



Skrivet 2010-08-10 kl. 21:09:37
URL: http://malkins.blogg.se/
Susanne P

Tillbaka till vardagen igen...och redan irriterad!? Ingen bra början...

Kram

Skrivet 2010-08-10 kl. 21:45:08
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Camilla

Hahaha....känner igen det där att vara klåfingrig.

Tror att man ha full koll men visar sig senare att det hade man visst inte :)

Jag ska njuta i två veckor till av min semester.

God morgon!

Skrivet 2010-08-11 kl. 08:51:24
URL: http://cammo69.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0