Mer guld..

Vad kul att Ferry blev guldmedaljör i jaktstarten. Och ikväll hoppas vi väl på fler medaljer.

I ett tidigare inlägg nämde jag om fastighetskötaren på jobbet som blev av med jobbet när VDn fick reda på att han var med i facket. Facket har hört av sig till företaget och nu får han jobba hos oss på lagret.
VDn är en riktig skojare han sa att fastighetsskötaren bara skulle få vara ledig några dagar och vila upp sig.
Haha, jag undrar om facket trodde på det.

Just nu är jag så där trött igen och kroppen känns inte riktigt som jag vill för att jag ska säga att jag mår bra.
Man blir bara deppad av att man aldrig få känna sig OK.

Igår lämnade jag in en arbetsansökan, men jag är väl inte ensam om att söka den tjänsten. Och min erfarenhet inom det område är ganska begränsat. Men man måste ju försöka.

Börjar ni också få den känslan av att vintern börjar närma sig sitt slut. Det känns i luften och fåglarna har börjat kvittrat glatt.

Ha en trevlig OS kväll

Kommentarer
Camilla

OS får vara för min del men våren är hjärtligt välkommen :)

Ha det bra och kram på dig!

Skrivet 2010-02-17 kl. 20:28:37
URL: http://cammo69.blogspot.com
Malin

Helt rätt, sök andra jobb!



Vår?? Njaee vi hade -26 i morse....blä!



Ferry är oxå en härlig prick, JÄTTESKOJ att han lyckades ta guld.



Synd om Anja däremot...

Skrivet 2010-02-17 kl. 21:11:57
URL: http://malkins.blogg.se/
marie

Lycka till med jobbansökan!!!!

Nej, jag känner inte att vintern är på väg att ta slut...tyvär..

Slutar aldrig snöa o vara kallt. Jag vill ha vår NU!!!!!!

Kram

Skrivet 2010-02-17 kl. 22:18:08
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Ingrid

Inte konstigt kroppen reagerar när det är tungt både på jobb o sen denna evinnerliga vinter (fast där var du allt posetiv-jag väljer att tro på DIG!)Hoppas verkligen du får jobbet du söker känns inte som något bra arbetsklimat där du är nu..

Kram

Skrivet 2010-02-18 kl. 11:32:18
URL: http://farmoringrids.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0