Lördag..

Idag blev det inneaktiviteter. Eftersom det var så kallt här idag så lovade jag sonen att han inte behövde gå ut idag. Han kröp ner under en filt i soffan och kikade lite på barnpogrammen på förmiddagen.

Dottern hade tävling är på hemmaplan så det blev en väldigt kort resa ca. 3 min. med bil. Det var väl inte det bästa att ta bilen idag den lilla biten vi hade dit. Men i 20 minusgrader så är det inte så skönt att promenera de 20 minuter det tar att gå dit.

Hon satte nytt pers. i kula 11.32m och det räckte till en andra plats.
60m var hon inte alls nöjd med. I finalen blev hon femma. Trots det dåliga lopp hon gjorde (det var faktiskt dåligt tyckte även hennes tränare) så fick hon en bra tid 8.10s. Hennes pers. är 8.06s.
Får hon bara en bra start och ett mer avslappnat lopp så är hon snart under 8 sekunder. Det vore kul.

pers. = personligt bästa (kanske inte alla som vet)

Ha det mysigt i kylan

Kommentarer
Christina

Ja nu har kylan slagit till igen hoppas att det blir lite mildare snart. Jag har försökt komma in till din blogg flera gånger och då har jag fårr upp att jag måste ge anv namn och lösenord för att komma in. Nu tryckte jag på ditt namn när du lämnat kommentar och kom in på så vis. Jag undrar om du gjort så att inte vem som helst kan komma in på din blogg. Ha det gott, kram

Skrivet 2010-01-30 kl. 21:50:44
URL: http://mammastina.blogg.se/
sweetmama

Nej idag var det inget skönt uteväder precis. Hoppas det ger med sig lite snabbare den här gången.

Skrivet 2010-01-30 kl. 21:59:17
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Camilla

Denna kyla!

Det är nästan tur att jag få jobba.

Då är det ingen som kan tvinga t en ;)

Ha det bra och kram på dig!

Skrivet 2010-01-31 kl. 11:01:44
URL: http://cammo69.blogspot.com
Ingrid

Duktig flicka!! En gång var jag ganska friidrottsintresserad också, helst längd och 60 meter

men det var VÄLDIGT längesen..

Skrivet 2010-01-31 kl. 16:52:50
URL: http://farmoringrids.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0