Tisdag..

Just nu regnar det rejält ute så det är ganska skönt att vara inomhus.
Imorgon är det sista arbetsdagen den här veckan. Det ska bli så skönt att få fyra lediga dagar på raken.
Det kan jag behöva som har varit på SPA ;)

Sambon och sonen är i Skåne och hälsar på farfar. De kommer hem imorgon igen.
Det blir lite lugnare här hemma när man inte behöver göra mat åt alla. Så jag passade faktiskt på att jobba in lite extra komptimmar. Egentligen behöver jag inte men eftersom det är mycket att göra och jag ska vara ledig torsdag, fredag så kan man ställa upp lite. Komptimmar är alltid bra att ha.

Förra hösten hade vi ofta beordrad övertid, men det har för tillfälligt blivit bättre med det.
Och det är tur det för vi gick verkligen på knäna då.

Nu ska jag njuta lite av tystnaden här hemma. Tvätten ligger så bra i tvättkorgen och där får den ligga tills imorgon.

Ha de



Kommentarer
Pernilla

Här har vi regn och rusk idag, onsdag. Hua!

/P

Skrivet 2010-11-03 kl. 12:30:08
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
fia

Att njuta av tysnaden kan va som semester bara det .

Skrivet 2010-11-04 kl. 09:36:14
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0