Inte en vanlig fredag

En fredag som jag inte känner för den här veckan. Jag jobbade över idag och imorgon ska man upp igen och jobba på självaste valborgsmässoafton. Som jag har gjort de senaste 11 åren.
Det är dags fär bokslut på jobbet och då ska det inventeras och det ska vara färdigt senast den siste denna månad. Fast man får inventera tidigare men inte ska man göra det när man kan låsa upp sin personal på Valborgsmässoafton. Min sambo och jag är ju på samma arbetsplats så vi måste ordna barnvakt men det brukar vara det minsta problemet. Äh, det är bara att gilla läget.

Och så måste ni tycka lite synd om mig för jag har varit och är lite krasslig. Min hals värker och bränner och kan knappt svälja. Och nu börjar det även i näsan att täppa till. Halsfluss säger en del men då brukar man väl få feber och det har ju inte jag. Därför så att det varit bättre med en vanlig fredag då man vet att man är ledig i två dagar och kan kurera sig.

I onsdags fyllde min äldsta dotter 23 år. Oj oj Oj, var har dom åren tagit vägen. Man får ta fram fotoalbumet för att blicka tillbaka.

Nu får jag önska er en trevlig Valborgsmässohelg.

Kommentarer
soffie

trevlig valborgsmässoafton ,

men usch att du är krasslig hoppas du kryar på dej snabbt å er valborg var bra på jobbet,

kram

Skrivet 2011-04-30 kl. 21:04:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
marie

Hoppas du inte behövde jobba alltförlänge och att ni fick en fin valborgmässoafton.

Hoppas oxå på att du kryat på dej och känner dej piggare!

Trevlig 1a maj. kram

Skrivet 2011-05-01 kl. 12:08:31
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
♥ Carina ♥

Vi (plus en massa andra föräldrar) har inventerat på vår ICA butik idag. Pengarna vi får som tack för hjälpen går till sonens hockeylag :)

Kram och ha en skön söndagkväll!

Skrivet 2011-05-01 kl. 17:09:29
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Margit

Ja inte är det ju så kul att jobba helger...Men ibland så måate det bli så...

Ser att din äldsat dotter fyllt 23..I morron 3 maj..så fyller min äldste son 46...OJ vad tiden går...Kommer ihåg..då bodde vi i Jönköing..och den veckam så kom värmen och allt blev grönt, löven slog ut...Året därpå..så låg jag på BB även då..mn lite senare...14 maj..OCH då var våren senare! Det blev varmt runt den 20 maj det året...Ja det är så olika...

Kram!!!

Skrivet 2011-05-02 kl. 22:40:07
URL: http://margitholm.blogg.se/
Margit

Ja inte är det ju så kul att jobba helger...Men ibland så måate det bli så...

Ser att din äldsat dotter fyllt 23..I morron 3 maj..så fyller min äldste son 46...OJ vad tiden går...Kommer ihåg..då bodde vi i Jönköing..och den veckam så kom värmen och allt blev grönt, löven slog ut...Året därpå..så låg jag på BB även då..mn lite senare...14 maj..OCH då var våren senare! Det blev varmt runt den 20 maj det året...Ja det är så olika...

Kram!!!

Skrivet 2011-05-02 kl. 22:40:59
URL: http://margitholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0