Lördag....

Tyvärr, var det inget bidrag jag fastnade för. Men ibland behöver man lyssna flera gånger för att gilla en låt.
Den jag tyckte var ganska Ok var Rasmus, men han gick ju inte vidare så den kanske inte var så bra.

Här har jag nu lyckats ladda upp bilder från förra helgen tack vare tips från en bloggare.

Sara står startklar med armarna i sidan.



Sveriges bästa mångkamperska Jessica Samuelsson som deltog i tävlingen




Som jag har nämnt förrut så är det många som är sjuka i sonens klass.
Och nu har även sonen fått feber och en riktig skräll hosta. Inte så hög feber som tur är.
Men det kan ju vända fort. Det har varit hög feber bland barnen och även personal.

Ha en fortsatt bra helg


Kommentarer
Malin

Roligt att du fick till bilder som gick att ladda upp!



Jag behöver oxå allt som oftast höra en låt fler ggr innan jag fastnar för dem.



Kram

Skrivet 2011-02-06 kl. 09:37:37
URL: http://malkins.blogg.se/
Ninni

Härligt med lite bilder...



Som du säger man kommer säkert att gilla nån låt senare när man lyssnat några gånger.

Ha en fin söndag..kramen



PS hoppas ni klarar er från feber&hosta DS

Skrivet 2011-02-06 kl. 10:13:47
URL: http://ninni.blogg.se/
Ingrid

Vi var bortbjudna igår så lyssnade inte.. Om en stund kommer Amenine och hälsar på sin farmor för första gången!! Storebrodern är med pappa och farfar och hämtar ved. Mys!!

Skrivet 2011-02-06 kl. 12:47:12
URL: http://farmoringrids.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0