Fredag...

Även den här veckan så kom den efterlängtande fredagen.

Vad beroende eller bortskämd man är med att alltid ha bilen till hands.
Eftersom sambon och sonen är i Skåne så har jag inte haft någon bil.
Man kan inte storhandla som man brukar utan får planera "små" köpen.
Och det är precis så jag gjorde under veckan. Idag var det första dagen jag
klev in i en affär sen i lördags. Jag hade handlat och planerat så bra att jag
inte behövde göra något inköp under hela veckan. Egentligen skulle jag inte behövt
handlat idag heller men eftersom det är fredag så tyckte jag nog att vi skulle festa
till det lite dottern och jag.

Haha, att åka buss och spårvagn med en matkasse i rusningstider är ju inte det lättaste.
Det hann nog bli ett par stycket som fick min matkasse i knäväcken.
Oj, ursäkta.

Ikväll blir det färdiggrillad revbenspjäll och kyckling, potatissallad och bröd.

Ha en lugn och skön fredagkväll!

Kommentarer
soffie

mums va gott ni åt,Ja att handla när man är van att ha bilen med sig är inget bra guu va tungt det är med matkassar,

kram å trevlig helg

Skrivet 2011-02-25 kl. 22:50:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Camilla

Ja...Gud så beroende man är av bilen.

Jag har två kilometer till närmast affär och tre mil till stan så jag kan INTE vara utan bil.

Hoppas att du har haft en bra helg.

Kram på dig!

Skrivet 2011-02-27 kl. 08:52:19
URL: http://cammo69.blogspot.com
Malin

Grymt snygg din nya design blev!

Skrivet 2011-02-27 kl. 18:40:26
URL: http://malkins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0