Sonen krasslig...

Jag sitter här och funderar på om jag ska vabba imorgon.
Sonen kom in igår och sa att han var yr och hade ont i huvudet. Han hade varit igång för fullt hela dagen. Först busfabriken sen var han ute och spelade fotboll i timmar. Eftersom han äter dåligt så trodde jag först att han gjort av med så mycket energi att han blev dålig av det. Men idag har det inte varit bättre. Ont i huvudet och halsen och allmänt seg men ingen feber. Så nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska vabba. Vi får väl se hur han mår imorgon bitti.

Men vilket härligt väder vi har haft. Man kan känna att solen värmer när man är ute och promenerar. Och genast känner man sig lite piggare.

Jag har beställt en ny lampa till matplatsen. Det blir ju lite roligt att handla lite nytt när man renoverar och gör fint.
Även en tavla på Gallerix inhandlades. Ni får se allt sen när vi blir klara.

Ha de


Kommentarer
Camilla

Ser framemot lite bilder då allt är klart.

Hoppas att sonen mår bättre.

Kram på dig!

Skrivet 2011-03-07 kl. 09:16:30
URL: http://cammo69.blogspot.com
sweetmama

Här var det nytt och vårfint på bloggen :)



Blev det vab eller kryade han på sig under natten. Tack för omtanken i min blogg!

Skrivet 2011-03-07 kl. 11:46:48
URL: http://sweetmama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0