Läsglasögon

Det verkar som hela dagen blir grå och trist.
Men det hindrar inte att man kan vara ute. Sara och jag var i skogen och gick tipspromenad.
Det regnade mycket när vi satt oss i bilen men vi åkte ändå. Och under promenaden var det uppehåll. Man ska inte bara ge upp för att det regnar.
 
Vi åkte till TGR en liten butik som har allt möjligt tex. läsglasögon.
 
 
Så nu är man tant och äger två par läsglasögon.
Jag använder linser med tycker att jag inte ser så bra i dom längre när jag ska läsa på nära håll.
Nu blev det bättre och kan läsa innehållsförteckningen på förpackningar.
 
Igår kom jag ut på min lilla löprunda. Alltid skönt när den är avklarad. Det börjar t o m kännas skönt att springa nu när jag fått lite bättre flås.
Annars så är helgen lugn här.
 
Ha de

Kommentarer
camilla

Förra året var jag tvungen att skaffa progressiva glasögon.
Jojo..vi börjar bli gamla ;)
Kram!

Skrivet 2013-11-04 kl. 08:27:06
URL: http://cammo69.blogspot.com
Soffie

Vad härligt att du fått upp flåset å kommer ut på dina löprundor, jag tycker det är svårt att komma ut på mina promenader nu då det är kolsvart ute så tidigt, blä för mörkret,,, kram

Skrivet 2013-11-04 kl. 23:01:21
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0