Matbröd

Nu har jag min nya bloggdesign. Tack, Sara!
 
Bilden har jag fotat själv och tycker att den blev väldigt bra. Funderar faktiskt på att göra en liten canvastavla av bilden.
 
Idag har jag bakat lite matbröd. En dinkellimpa och rågsiktsbullar.
 
 
 
Många firar farsdag idag, vi gjorde det igår.
Pontus tränar idag och sambon ska på hockeymatch. Så det passade bättre med lördagen.
 
Jag har faktiskt inte varit utanför dörren idag trots att vädret har varit OK jämfört med igår då det regnade nästan hela dagen. Men jag tar igen det imorgon på min lediga dag.
 
Ha de
 
(vill man göra en kommentar i min blogg gör man det nu högst upp i mitt inlägg)
 
 
 
 

Kommentarer
Din Mamma.

Va gott det ser ut. Du är duktig. Kramar.

Skrivet 2013-11-10 kl. 15:38:20
Malin

Så fin din blogg har blivit, headern är kanonfin!

Ska lägga in dig på Bloglovin så jag inte glömmer bort att hälsa på.

Kram

Skrivet 2013-11-10 kl. 17:52:50
URL: http://malkins.blogg.se
soffie

mums va gott med hembakat. å va fint det är på bloggen ,kramen

Skrivet 2013-11-10 kl. 22:45:34
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0