Snart fredag igen...

I måndags tyckte jag att det var evigheter till fredagen. Med glädje och längtan så är det redan  fredag imorgon.
Och på måndag får jag vara ledig igen. JIPPI så skönt och välbehövligt.
 
Man hör mycket bu, blä och suck att hösten är här från många. Det där har jag lagt ner nu för tiden.
Jag försöker att värdesätta alla årstider. Var ute och promenerade när jag kom hem från jobbet. Tog på mig kläder för att inte frysa. Hur friskt och skönt som helst.
Ok, höststormarna brukar jag väl hålla mig borta ifrån.
 
Nu har jag ordnat en tid hos en sjukgymnast, närmare bestämt på tisdag. Hoppas att han kan göra en bra bedömning och förklaring varför jag får värk.
 
Ha de

Kommentarer
Bosse Lidén

Jag tycker hela livet går fortare och fortare. Härligt att läsa att du ändrat inställning till hösten. Hösten kan vara den finaste årstiden, men om det varit kustdimma, regn, mörker, blåst i fyra dagar i sträck en novembervecka gäller det att ha alternativ. :) Denna månad tycker jag är perfekt för att läsa böcker, se filmer, mysa ihop med levande ljus osv. Fredagskram Bosse

Skrivet 2014-09-26 kl. 07:22:00
URL: http://bosseliden.wordpress.com
Malin

Jag kan nog vara en av de som gnäller även om hösten har sina mysiga sidor. Och visst uppskattar jag att vi har 4 olika årstider.

Men jag är ändå som lyckligast i sol och värme, kan också vara att man ofta har sin semester då.

Fredagen är här!

Kram

Skrivet 2014-09-26 kl. 07:36:08
URL: http://malkins.blogg.se
Soffie

Känner som du på måndagen är det superlångt till helg men på fredagen undrar jag vart tusan tog veckan vägen...hösten kan gillas hos mej men sen när alla löv ramlat från träden å vintern är här skulle jag vilja fly härifrån eller gå i ide.. Kramen

Skrivet 2014-09-26 kl. 21:27:34
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0